array(5) {
  ["library"]=>
  string(6) "0.0000"
  ["result"]=>
  string(6) "0.0248"
  ["book"]=>
  string(6) "0.0050"
  ["slice"]=>
  string(6) "0.0000"
  ["all"]=>
  string(6) "0.0299"
}
ASRAMA | Muhammad Fatrim | Buku Fixi | 978-967-0374-61-1 | E-Sentral Ebook Portal

ASRAMA by Muhammad Fatrim

ASRAMA by Muhammad Fatrim from  in  category
Read using
(price excluding 0% GST)
Title: ASRAMA
Author: Muhammad Fatrim
Category: General Novel
ISBN: 978-967-0374-61-1
Publisher: Buku Fixi
File Size: 0.83 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(price excluding 0% GST)

Synopsis

“Dahlia, hati-hati dengan ASRAMA ni.” Maria tiba-tiba merendahkan suaranya sambil menatap roman Dahlia. “Kalau takat kau nak ingatkan aku pasal geng Queen yang macam syaitan tu, tak payah la.” Dahlia kurang senang dengan amaran Maria itu. “Tak, maksud aku...” Belum sempat Maria menghabiskan ayatnya, Dahlia meningkah. “Kau tengok aje nanti. Lambat ke, cepat ke, akan ada orang yang membalas perbuatan dorang semua tu nanti!” Dahlia bersuara dengan geram. “Orang kita boleh lawan, tapi kalau yang lain payah sikit.” Maria membidas sambil mengambil daun-daun kecil di hadapannya. Percakapan Maria membuatkan bulu roma Dahlia mengejut berdiri. “Kau ni, kalau tak cakap benda-benda pelik boleh?” kata Dahlia. “Bagus la kalau kau faham maksud aku.” Maria senyum memandang Dahlia. 

Reviews

ASRAMA IS THE BEST
by NurulNadira on May 27, 2016

I already read it for 2 times now. Its the best book i had ever read.

BEST
by Nur Ain Omar on April 06, 2017

Banyak kejutan. Tak rugi baca

Write your review

Recommended