array(5) {
  ["library"]=>
  string(6) "0.0000"
  ["result"]=>
  string(6) "0.0087"
  ["book"]=>
  string(6) "0.0080"
  ["slice"]=>
  string(6) "0.0000"
  ["all"]=>
  string(6) "0.0167"
}
Rindu Yang Terlarang | Umie Nadzimah | Karyaseni Enterprise | Rindu Yang Terlarang | E-Sentral Ebook Portal

Rindu Yang Terlarang by Umie Nadzimah

Rindu Yang Terlarang by Umie Nadzimah from  in  category
Read using
(price excluding 0% GST)
Author: Umie Nadzimah
Category:
ISBN: Rindu Yang Terlarang
File Size: 1.20 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(price excluding 0% GST)

Synopsis

Cinta sembunyi-sembunyi mereka tersimpul sejak di bangku sekolah. Tidak mahu terus hanyut dengan rasa cinta, Faith dan Ainnura mahu menghalalkan hubungan walaupun usia mereka masih muda.

Reviews

Rindu Yang Terlarang
by qaisaraqistina on December 17, 2018

Tak boleh nak buat apa bila dah dikuasai ego. Good job penulis. Best cerita ni

Rindu Yang Terlarang
by Fariha Mustapha on February 26, 2019

ok ak igtkn jodoh antara Faith dan Ainnura xkn bersatu balik. sebab kejam sgt ibu bapa diorang ni. so korang nk tahu macam mana diorang boleh lembutkan hati yg sgt ego n kejam tu silalah beli n baca di esentral ye

Rindu Yang Terlarang Betul
by Niess Aziz on May 29, 2019

Ingatkan jalan cerita biasa-biasa..tapi pertengahan cerita memang lain dari yang lain,siap ada unsur saspens...best cerita umie nadzimah!

Write your review

Recommended