array(5) {
  ["library"]=>
  string(6) "0.0000"
  ["result"]=>
  string(6) "0.0085"
  ["book"]=>
  string(6) "0.0047"
  ["slice"]=>
  string(6) "0.0000"
  ["all"]=>
  string(6) "0.0132"
}
Bisikan Syaitan | Asraf Shaari | KarnaDya Publishing Sdn Bhd | 978-967-406-275-0 | E-Sentral Ebook Portal

Bisikan Syaitan by Asraf Shaari

Bisikan Syaitan by Asraf Shaari from  in  category
Privacy Policy
Read using
(price excluding 0% GST)
Author: Asraf Shaari
Category: General Novel
ISBN: 978-967-406-275-0
File Size: 0.82 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(price excluding 0% GST)

Synopsis

Dibuli dan didera secara fizikal dan emosi, ADAM menjadi tidak keruan. Entah sampai bila dia mampu bersabar dan bertahan sedangkan keluarganya dihina seperti sampah di jalanan hanya kerana kisah silam arwah ayahnya ENCIK TALAHA. Tekanan kian terasa apabila dia mula terdengar bisikan seperti cuba menghasutnya melakukan sesuatu yang sememangnya tidak masuk akal. Selain itu, ibunya pula yakni PUAN KAMARIAH difitnah membela hantu raya. Bukan itu sahaja, wanita yang paling disayanginya itu terpaksa menahan dugaan akibat sikap masyarakat yang tidak menerima mereka seadanya. Dia ingin menuntut keadilan. Dia mahu musuh-musuhnya mati. Hanya kematian mereka dapat memuaskan hatinya. Namun, dia tidak menyedari perbuatannya itu bakal mengundang padah kelak. Kau tak rasa dipulaukan ke? Mereka semua berpakat nak buat hidup kau susah! “Sejak keluarga kau pindah kat kawasan ni aku rasa macam kampung ni dah tak selamat lagi tau!” – MAK CIK ANI “Dia orang semua jahat. Dia orang buli Adam. Diorang buli mak Adam. Adam tak tahan! Mereka semua tu setan! Adam bunuh setan!” – ADAM Adakah Adam akan meneruskan hidupnya seperti biasa? Bagaimana dia ingin menebus dosa yang telah dilakukan? Apakah kisah silam yang telah terjadi pada Encik Talaha yang menjadikan Adam semakin menderita selepas ketiadaan ayahnya itu? Semua jawapan ada dalam novel berjudul BISIKAN SYAITAN ini. Kisah yang mengajar apa itu erti kesabaran, dendam dan pembalasan!

Reviews

Write your review

Recommended