Salah Siapa? by Dekna Lee

Salah Siapa? by Dekna Lee from  in  category
Read using
(price excluding 0% GST)
Title: Salah Siapa?
Author: Dekna Lee
Category: General Novel , Romance
ISBN: 978-967-14057-1-0
File Size: 1.07 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(price excluding 0% GST)

Synopsis

Apa perasaan awak bila sedar aje dari 'tidur', rupa-rupanya awak sedang terbaring di katil hospital? Sudah seminggu awak tak sedarkan diri selepas terlibat dalam kemalangan jalan raya. Klise! Tapi, apa yang berlaku seterusnya ini agak aneh… Setelah sedar, awak tak ingat langsung kejadian yang berlaku 5 tahun sebelum kemalangan tu. Dan lebih malang, awak didesak oleh keluarga awak supaya berkahwin dengan kawan baik awak sendiri dengan alasan awak sedang mengandungkan anaknya. What the hiccup? Ini yang terjadi kepada Aida. Dia tak sangka langsung yang dia akan menerima nasib sebegitu rupa. Tergamak Hafizul mengkhianati kepercayaan dia? Mereka bersahabat dari kecil. Apa yang terjadi dalam tempoh 5 tahun itu sehingga Hafizul tergamak menggelapkan masa depan dia? “Aku mabuk waktu tu, Da…” ~ Hafizul Pengakuan Hafizul itu membuatkan Aida semakin membencinya. Bukan setakat Hafizul, Aida turut membenci anak yang dikandungnya. “Kalau kau nak baby tu, okey. Kau ambik. Kau pun tahu aku tak nak simpan budak haram ni.” ~ Aida “Da, tolong jangan cakap macam tu dekat anak aku. Sakit hati aku, Da... sakit.” ~ Hafizul Tapi Aris, abang Aida mula merasakan ada sesuatu yang tak kena... Kenapa Hafizul beria-ia mengaku salahnya? Kenapa lelaki itu berusaha mengubah topik setiap kali dia mempersoalkan apa sebenarnya yang dah berlaku? Betul ke semua salah Hafizul? Atau ada orang lain yang menjadi punca dan Hafizul sekadar jadi kambing hitam aje? Salah siapa sebenarnya?

Reviews

Salah Siapa?
by Nadia Bt Sheikh Mohamed on May 09, 2020

I love dekna lee novels very much. Rasa dekat sgt ngn characters and jln cerita. Cute gila pijoi and aida. Pasni x sabar nak baca psl ikmal ngn arissa pulak

Write your review

Recommended