K.O.K. CONQUEST by Zint

K.O.K. CONQUEST by Zint from  in  category
Privacy Policy
Read using
(price excluding 0% GST)
Author: Zint
Category: Comics
ISBN: 9789832985150
File Size: 27.24 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(price excluding 0% GST)

Synopsis

Untuk cerita bahagian kedua ni pulak [iaitu K.O. King Conquest), aku cuba nak buat cerita yang disuntik sikit dengan aspek yang berkaitan emosional. Bila aku cuba perhatikan pasaran di luar sana, kebanyakan cerita yang bertema aksi sebegini jarang menyentuh bab-bab psikologi manusia. Asyik gasak je memanjang; intipati langsung takde! Jadi disebabkan tu, aku pun memasukkanlah satu watak ni; Flame yang merupakan ayah kepada Api. Flame kiranya adalah ilham Api dalam menempuhi hidup ni tapi dia tak pernah menunjukkannya secara terus [lelaki memang macam ni! He! He!). Selain tu, watak Josh jugak ditambah untuk kuatkan lagi psikologi tuturan plot. Bila elemen ni diwujud dengan jelas, barulah seronok sikit pembaca nak menghayatinya.

Reviews

Write your review

Recommended