Maid Maiden Sunday by Kaoru

Maid Maiden Sunday by Kaoru from  in  category
Privacy Policy
Read using
(price excluding 0% GST)
Author: Kaoru
Category: Comics
ISBN: 9789673851478
File Size: 32.81 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(price excluding 0% GST)

Synopsis

"Semua tu takder kena-mengena. Cuma... aku rasa lebih baik kita berenggang buat sementara supaya kau tau apa kau nak sebenarnya." Hubungan Bennett dan Alivia semakin renggang. Walaupun Alivia dah cuba perbetulkan keadaan tapi kali ni Bennett pula tak boleh fokus pada hubungan diorang. Mungkinkah hubungan cinta Bennett dan Alivia bakal berakhir disebabkan kehadiran Chris? Ataupun sekeping tiket kapal terbang dari mama dan papa Alivia jadi punca? "Maid Maiden: Sunday" ni adalah hadiah finale Kaoru buat peminat kat luar sana!

Reviews

Write your review

Recommended