Duri by Fauziah Ashari

Duri by Fauziah Ashari from  in  category
Privacy Policy
Read using
(price excluding 0% GST)
Title: Duri
Author: Fauziah Ashari
Category: General Novel , Romance
ISBN: e978-967-5289-97-2
Publisher: Intensmart
File Size: 0.66 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(price excluding 0% GST)

Synopsis

Dia ditinggalkan kekasih, kehilangan sahabat, bertemu jodoh dengan lelaki yang menyintai adik kandungnya dan berhadapan pula dengan ibu mertua yang egoistik.

Nur Amalsufi menjadi manusia tegar, Hidupnya penuh kepura-puraan. Namun, mampukah suaminya, Muzhaffar Zaman membendung sikap hipokritnya lalu menjelmakan rasa sayang dan cinta?

"Apa maksud kau? Kau kahwin kontrak ya? Kau ingat kahwin ni main-main! eh! kau dah gila ke Sufi? - Hanum

"Kalau setakat penghinaan ibu pada keluarga saya, saya tak sudi menyerah maruah saya pada keluarga ni, Saya jugak tak ingin menyerah tubuh saya pada Muzhaffar! " - Sufi

"Mentang-mentang dia cucu kesayangan nenek, nenek ikut aje cakap dia. Abah pun satu, mentang-mentang Kak Sufi tak pernah lawan cakap dia, sanggup lukakan hati Nuri. Abang Zhaf, tu kan tunang Nuri" - Nuri

Tadi, ada juga dia cakap mesti ikut janji. Tapi...tak pulak terang-terang mintak cerai. Hisy, dia nak cerai ke tidak ni? Pening kepala aku ni. Pening!- Muzhaffar

Reviews

Write your review

Recommended