BLACK MARIA: MY WIFE BADWOMAN by Siti Nur Dhuha

BLACK MARIA: MY WIFE BADWOMAN by Siti Nur Dhuha from  in  category
Privacy Policy
Read using
(price excluding 0% GST)
Author: Siti Nur Dhuha
Category: General Novel , Romance
ISBN: black-maria-bad-woman
File Size: 1.12 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(price excluding 0% GST)

Synopsis

MARIA si wanita jelita. Dalam usia yang muda, dia memiliki kekayaan yang luar biasa. Sekian lama tinggal di New York, dia akhirnya pulang ke Malaysia. Kembalinya dia adalah kerana satu alasan sahaja. Iaitu demi seorang lelaki!

 

Fariz Mazlan, jejaka tampan itulah yang dimahukannya. Ada sebab kerapa Maria menginginkan pemuda ini untuk dirinya. Sebab yang cukup sulit dan rahsia.

 

Lantas, dia mengikat lelaki itu dengan kontrak perkahwinan yang tidak mampu ditolak oleh Fariz Mazlan.

 

“Apa maksud Cik Maria mahu bernikah dengan saya? Kita bukan kenal satu sama lain. Dan inilah kali pertama saya tatap wajah Cik Maria. Dan ternyata, you’re so beautiful. Wanita berjaya. Ada segalanya. Rasanya kita berdua tak sepadan. Siapalah saya ni nak dibandingkan dengan Cik Maria. Jadi, saya nak tahu, kenapa saya jadi pilihan Cik Maria?” Soal Fariz.

 

Panggg! Jawapan yang diterima Fariz dari soalan itu hanyalah penampar. Yang pastinya, bukan calang-calang tamparan. Siap sekali dengan cakaran. Berbekas garis luka lima kuku wanita itu dikulit wajahnya. Menyeringai seketika Fariz dibuatnya menahan pedih. 

 

“Wow… ganas…” desis Fariz Mazlan.

 

“Apa yang perlu you buat, just jadi suami I… dan seterusnya menderita. Itu sahaja.” Maria si anggun melabuhkan duduk pada sofa sambil menyilangkan kakinya. Kontrak yang mengikat mereka berdua yang turut berada di situ, dicampakkan ke kaki Fariz Mazlan.

 

“Kalau saya tak nak?” Fariz melirik sekilas pada darah dihujung jari dari pipinya. Bisa betul kuku wanita ini.

 

“Tak ada masalah. You langgar kontrak ni, maka seluruh harta family you jatuh ke tangan I. Kamu semua hilang segalanya. You tentu tahu, kedua orang tua you dah tandatangan kontrak ni tanda setuju, kan?” sesudah itu, Maria tergelak sinis tanpa suara.

 

“Ya. Saya tahu. Dan saya dah baca pun kontraknya. Cik Maria jangan risau ya, dengan pantasnya kita berdua akan menjadi suami isteri. Secepat mungkin! Dan kelak, sebagai suami, saya akan tundukkan kesombongan, keangkuhan, dan keegoaan Cik Maria tu.” Fariz memicingkan anak matanya dengan nafas yang turun naik.

 

“Oh, ye ke? I rasa mustahil you mampu. Sebab I akan jadi isteri paling jahat untuk you.” Maria membelek jari jemari dan melihat kukunya. Dia puas dapat mencangkar pipi lelaki. Jika boleh, dia mahu merobek dada Fariz Mazlan dan mengeluarkan jantung lelaki itu.

 

“Okey. Jom nikah secepat mungkin. Tak sabarnya saya nak jadi suami awak.” Fariz tayang wajah tegang. Sedang di dalam hati, jiwanya mula menarikan rentak irama. Sejujurnya, pada pandangan pertama, dia telah jatuh hati.

 

Apakah kesudahan hubungan mereka berdua? Mengapakah Maria sanggup pulang sejauh itu hanya untuk bernikah dengan Fariz Mazlan? Mengapa pula dia mahu jejaka segak ini menderita sebagai suaminya? Dan kenapakah Maria mahu menjadi isteri paling jahat? Semuanya akan terjawab dalam Ebook Black Maria: My Wife Badwoman.

Reviews

Write your review

Recommended