Rayyan Ooo Rayyan

Rayyan Ooo Rayyan

ISBN:

9789671894033

Categories:

Romance

File Size

0.19 MB

Format

epub

Language

BM
Favorite (1)

Synopsis

Rayyan Husaini terpaksa mengizinkan isterinya, Nur Aazeen Raihana mengikuti program kebajikan yang dianjurkan di Thailand dan juga Korea. Sekali gus, Rayyan lah yang harus mengambil tanggungjawab isterinya untuk menjaga anak-anaknya sepanjang ketiadaan Raihana.

"Apalah yayah ni... itu pun tak tahu..." – RIZQ AFHDAL

"Ibu semua tahu. Yayah je tak tahu..." – RAIS AAZAD

"Rais, Rizq tak baik cakap macam tu. Kan ibu dah pesan, ayah sibuk cari rezeki untuk kita. Kalau tak, kita tak dapat makan semua ni. Rais dengan Rizq pun tak dapat nak makan sedap-sedap. Minta maaf dengan ayah cepat." – RAUF AKWA

Nak tersentap pun, anak sendiri. Nak buat macam mana? Terpaksalah Rayyan hadap kerenah anak kembarnya itu.

"Icha sayang ayah. Icha rindu ayah. Icha rindu ayah suap Icha makan macam dulu-dulu. Ayah janganlah cakap macam tu..." – RAISHA AMAIRA

"Aku minta maaf, Rayyan. Esok aku akan ke rumah baba kau. Maaf sekali lagi sebab dah buat hubungan keluarga kau huru-hara macam ni." – DAFFA ZULKARNAIN

Eh, kenapa Raisha cakap macam tu dekat Rayyan? Siapa pula Daffa Zulkarnain?

"Tak apalah, abang. Silap saya sebab tak faham perasaan sakit abang tadi. Saya minta maaf. Anak-anak ibu, jom kita masuk tidur. Dah malam..." – NUR AAZEEN RAIHANA