array(5) {
  ["library"]=>
  string(6) "0.0000"
  ["result"]=>
  string(6) "0.0024"
  ["book"]=>
  string(6) "0.0046"
  ["slice"]=>
  string(6) "0.0000"
  ["all"]=>
  string(6) "0.0070"
}
Aku Cantik? | Raihan Zaffya | KARANGKRAF MALL SDN BHD | 978-983-124-866-9 | E-Sentral Ebook Portal

Aku Cantik? by Raihan Zaffya

Aku Cantik? by Raihan Zaffya from  in  category
Privacy Policy
Read using
(price excluding 0% GST)
Title: Aku Cantik?
Author: Raihan Zaffya
Category: Romance
ISBN: 978-983-124-866-9
File Size: 1.14 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(price excluding 0% GST)

Synopsis

Rima seorang gadis lurus yang tidak percaya cinta dan tidak sedar dirinya cantik. Sedangkan Juki dan Sulaiman dapat melihat apa yang tersembunyi, yang Rima tidak sedari. Terkunci hati Rima untuk mencintai dan dicintai. Baginya tiada istilah cinta dan mesti memerangi cinta. Juki - “Bila aku dah habis belajar dan dah dapat kerja nanti, aku pinang engkau ya. Aku tak main-main. Sungguh-sungguh ni.” Rima - “Kak ngah! Cuba terangkan pada Juki ni, kita dengan Juki saudara kan? Mana boleh nak pinang-pinang pulak! Lagi pun kalau adik nak kahwin nanti bukan dengan Juki!” Sulaiman - “Rima... dengar sini... abang cintakan awak. Benar-benar cinta. Tak pernah abang ada perasaan macam ni pada mana-mana perempuan sebelum ini. I love you!”

Reviews

Write your review

Recommended