array(5) {
  ["library"]=>
  string(6) "0.0000"
  ["result"]=>
  string(6) "0.0155"
  ["book"]=>
  string(6) "0.0028"
  ["slice"]=>
  string(6) "0.0000"
  ["all"]=>
  string(6) "0.0183"
}
Suamiku Mr. Boss | Elin Nadia | PENULISAN ENTERPRISE | 978-967-0567-63-1 | E-Sentral Ebook Portal

Suamiku Mr. Boss by Elin Nadia

Suamiku Mr. Boss by Elin Nadia from  in  category
Read using
(price excluding 0% GST)
Author: Elin Nadia
Category: General Novel
ISBN: 978-967-0567-63-1
File Size: 1.52 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(price excluding 0% GST)

Synopsis

NAIM HAZIQ, seorang lelaki kota yang berasal daripada keluarga berada telah jatuh cinta pandang pertama dengan SAFIA HANA, seorang gadis desa yang hidup sederhana. Naim memerlukan Safia hidup di sisinya kerana gadis itu penuh dengan jiwa penyayang. Manakala Safia yang masih muda dan naif memerlukan seorang lelaki yang boleh membimbingnya menjadi seorang wanita dewasa yang matang. Sebelum kahwin, Safia rasa dia tepat memilih Naim. Lelaki itu sempurna di matanya. Walau apa juga rintangan, dia terima asalkan dapat hidup bahagia dengan Naim. Hakikatnya dia tidak tahu Naim sebenarnya seorang lelaki kaki buli dan sudah mengatur rancangan untuk mengawal hidupnya. Maka hidup Safia jadi kacau-bilau kerana sikap Naim yang kuat cemburu, panas baran dan suka mengongkong. “Semua perkara yang Safia nak buat kena beritahu abang dulu. Kalau tak ada hal penting duduk kat rumah aje, tak payahlah nak merayap pergi mana-mana. Kalau nak pergi ke mana-mana juga kena ditemani bodyguard. Tak boleh balik malam. Aktiviti berbahaya macam panjat gunung, jungle tracking, scuba diving, payung terjun dan segala aktiviti berlumba jangan haraplah abang akan izinkan.” Naim membebel panjang. Meluap hati Safia mendengarnya. “Teruklah abang ni. Perangai macam budak-budak. Kalau abang banyak kerenah lagi, Safia ternak lipas baru abang tahu.” Serta-merta bulu roma Naim meremang apabila mendengar ugutan itu. Dalam diam, dia menelan air liur. Sejak kecil lagi dia memang takutkan lipas! “Good night, sweetheart. I love you,” bisik Naim. Eh, eh... Tadi garang, sekarang jadi romantik pulak? Tak payahlah nak cover macho. Tak handsome pun! “Good night, Mister Boss. I hate you.” Safia membalas geram. Naim tersenyum mendengarnya. Dia tak kisah apa juga tanggapan Safia terhadapnya. Biar Safia rasa terkongkong hidup dengannya asalkan hatinya berasa tenang dan bahagia.

Reviews

Santai sangat...
by Nur Ain Bte Alias on January 17, 2017

suka jalan cerita novel nie...tak berat dn tak menyimpang... suka sikap mr bos yg berterus terang...gentleman sgt...sikap family doirg.. rse terkejut juga...mukhris yg mcm nmpak baik tu rupanya pendendam orgnya...tak sngka n tak diduga...smpai ke akhir cerita Safia very strong women...tabah menghadapi apa2 pun...

Best
by Nur Izzati Hanani bt Ahmad Takri on April 04, 2018

five stars

Write your review

Recommended