Cinta Gadis Gila by Zhamida Dyna

Cinta Gadis Gila by Zhamida Dyna from  in  category
Read using
(price excluding 0% GST)
Author: Zhamida Dyna
Category: Romance
ISBN: 978-967-14378
File Size: 0.53 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(price excluding 0% GST)

Synopsis

Kehilangan cinta pertama telah membuatkan Raihana Batrisya menolak takdir yang sudah tertulis. Adakah Raihana Batrisya sudah pulih sepenuhnya? Atau dia masih gadis gila yang tidak pernah melupakan Khairul Alfian? Berjayakah Zaffariel Iskandar membalut luka hitam di hati Raihana Batrisya? Atau yang gila akan kekal gila... “Awak memang tak putih macam dia, tapi dia tak manis macam awak! Awak memang tak tinggi macam model, tapi model tak genit macam awak! Dan awak memang tak bersikap lembut macam gadis lain, tapi sikap awak yang kasar tu lah yang buat saya yakin bahawa awak mampu jaga diri awak daripada ‘buaya-buaya’ ganas!” – KHAIRUL ALFIAN “Awak! Saya tak kuat macam yang awak nak! Saya nak awak kejutkan saya setiap pagi! Saya nak awak yang jaga saya! Saya nak awak yang pujuk saya bila saya merajuk! Saya nak awak! Awak tak boleh tinggalkan saya!” – RAIHANA BATRISYA “Kalau perempuan lain, boleh lah aku tolong! Tapi, singa betina macam kau, buang masa aje aku tolong!” – ZAFFARIEL ISKANDAR

Reviews

terrrrbaiiik dari yang terrrrrrBAIK
by Nor Hamirah on August 17, 2016

Novel ni mmg sgt mnarik......sdih gler kot..ok sgt2 sbb bile part sdih mmg meleleh air mata, tapi bila part hepy tu, smpai snyum sorang2..kihkih..mmg rugi saper x bace..this novel should be on tv..=) 5star to author

Write your review

Recommmended