SANCTUARIA by Shaz Johar

SANCTUARIA by Shaz Johar from  in  category
Read using
(price excluding 0% GST)
Title: SANCTUARIA
Author: Shaz Johar
Category: General Novel
ISBN: 9789670374895
Publisher: Buku Fixi
File Size: 0.91 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(price excluding 0% GST)

Synopsis

"Satu kampung ni tau pasal tempat tu. Orang-orang kat situ buat ajaran sesat. Sembah patung, sembah api, minum air kaki orang, seks liar, hisap dadah, sumbang muhrim, macam-macam lagilah kerja setan yang dorang buat." "Mana Pakcik tau semua ni? Pakcik pernah pergi sana, ke?" "Tak." SANCTUARIA (baca: sang-tu-a-ria) membuka misteri satu kelompok manusia yang ingin mencari pegangan hidup yang lebih baik di satu dunia yang baru. Hidup yang lebih bebas dan bertoleransi. Tiada agama yang mengekang dan melarang. Tiada bangsa yang menang. Semua hidup dalam satu ideologi yang sama. Semuanya satu: Satu Sanctuaria.

Reviews

Nice
by on March 05, 2018

Love it.

Awesome!
by on April 03, 2019

Kisah misteri yang menarik. Banyak persamaan dgn kisah benar. Overall, good read. BTW, yg hantar cendawan tu Kundi kan?

Nice!
by Nur Iman Ashikin bt Razali on April 09, 2020

One day read. Menarik, isu isu yang diketengahkan pun menarik.

Sanctuaria
by Nurul Asyikin binti Mohd Ariff on July 07, 2020

Jalan cerita yang agak memeningkan but overall good novel

Nice Work!
by on July 11, 2020

Suka sangat jalan cerita camni! Geram betul dengan keangkuhan Arif tu. And the ending,, oh myyyy fikir 3 hari pun tak habis kot hahaha tapi boleh teka sape yang tinggal ;)))

Sanctuaria
by Ummiilmi Binti Baharudin on July 15, 2020

Terbaik

Write your review

Recommended