array(5) {
  ["library"]=>
  string(6) "0.0000"
  ["result"]=>
  string(6) "0.0060"
  ["book"]=>
  string(6) "0.0027"
  ["slice"]=>
  string(6) "0.0000"
  ["all"]=>
  string(6) "0.0087"
}
DEMI RINDUMU | DIYA JAMAL | Lovenovel Enterprise | 978-967-0907-99-4 | E-Sentral Ebook Portal

DEMI RINDUMU by DIYA JAMAL

DEMI RINDUMU by DIYA JAMAL from  in  category
Read using
(price excluding 0% GST)
Title: DEMI RINDUMU
Author: DIYA JAMAL
Category: Romance
ISBN: 978-967-0907-99-4
File Size: 2.37 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(price excluding 0% GST)

Synopsis

Bertemu tidak sampai beberapa hari, Haznik sudah berani membuat pengakuan cinta. Katanya, mahu memikat Nurhana. Siapa yang akan percaya? “Ada apa-apa ke kat muka saya ni?” – Nurhana “Takde apa-apa.” – Haznik “Habis tu, kenapa tenung muka saya?” – Nurhana “Kat dalam mata awak, ada saya.” – Haznik “Tolonglah jangan buat macam tu, Nik. Saya rasa tak selesa kalau awak asyik tenung saya. Nak makan pun susah.” – Nurhana “Apa boleh buat? Mata saya tak boleh berhenti tengok orang yang cantik.” Jiwa Nurhana hampir terpikat namun dia enggan cari nahas dengan terjerat dalam permainan lelaki buaya darat. Mulut sentiasa manis bergula. Apatah lagi, hatinya pernah terluka. Luka itu tidak mungkin akan sembuh sampai bila-bila. Dia serik! Lebih baik dia cabut lari. Dia kembali bukan untuk mencari cinta. Semuanya gara-gara lelaki bernama Nasrul. Kerana lelaki ini, dia terbang pulang selepas dua tahun menyepi di luar negara. Ada urusan yang perlu dia selesaikan. Ada hutang yang perlu dituntut. “Dah takde perempuan lain ke kat dunia ni, bang? Kenapa mesti dia yang jadi bakal isteri abang?” – Nurhana Tetapi hati Nasrul begitu keras sehingga Nurhana menemui jalan buntu. Dia tiada pilihan selain meminta pertolongan Haznik. “Na jangan mengarut!” – Nasrul Mahukah Haznik, jejaka yang penuh dengan misteri itu memenuhi permintaan karut Nurhana? Apakah permintaan karut itu? Siapa pula Suraya dalam hidup Haznik? Tragedi demi tragedi. Siapakah dalangnya? Mampukah dua hati bersatu, menjejaki cinta yang berlari menjauh?Sejauh mana berlari, mampukah hati menipu diri?

Reviews

demi rindumu
by Chesenah Awg on October 12, 2019

suka sgt novel ni

Penceritaan yang menarik
by Nurhidayah Binti Bacho on October 20, 2019

Inilah buku pertama yang begitu mengutamakan setiap watak sampingan bagi menyerlahkan lagi watak utama. Jalan cerita yang menarik dan penuh hikmah serta nasihat yang boleh dijadikan panduan. Great story, great character..

worth it
by Hanisa Nasir on October 21, 2019

best terukssss

Biasa Je
by yazrina on October 29, 2019

Comment

best!
by Siti Noraishah Ab Ghani on November 04, 2019

review bukan kerana dah tengok dramanya tapi memang suka dengan watak haznik & hana. ada lagi ke seorang Haznik kat muka bumi ni? kalau Hana tu, kebanyakan perempuan mcm tu. enjoy reading.

Write your review

Recommended