array(5) {
  ["library"]=>
  string(6) "0.0000"
  ["result"]=>
  string(6) "0.0104"
  ["book"]=>
  string(6) "0.0053"
  ["slice"]=>
  string(6) "0.0000"
  ["all"]=>
  string(6) "0.0157"
}
DEMI RINDUMU | DIYA JAMAL | Lovenovel Enterprise | 978-967-0907-99-4 | E-Sentral Ebook Portal

DEMI RINDUMU by DIYA JAMAL

DEMI RINDUMU by DIYA JAMAL from  in  category
Privacy Policy
Read using
(price excluding 0% GST)
Title: DEMI RINDUMU
Author: DIYA JAMAL
Category: Romance
ISBN: 978-967-0907-99-4
File Size: 2.37 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(price excluding 0% GST)

Synopsis

Bertemu tidak sampai beberapa hari, Haznik sudah berani membuat pengakuan cinta. Katanya, mahu memikat Nurhana. Siapa yang akan percaya? “Ada apa-apa ke kat muka saya ni?” – Nurhana “Takde apa-apa.” – Haznik “Habis tu, kenapa tenung muka saya?” – Nurhana “Kat dalam mata awak, ada saya.” – Haznik “Tolonglah jangan buat macam tu, Nik. Saya rasa tak selesa kalau awak asyik tenung saya. Nak makan pun susah.” – Nurhana “Apa boleh buat? Mata saya tak boleh berhenti tengok orang yang cantik.” Jiwa Nurhana hampir terpikat namun dia enggan cari nahas dengan terjerat dalam permainan lelaki buaya darat. Mulut sentiasa manis bergula. Apatah lagi, hatinya pernah terluka. Luka itu tidak mungkin akan sembuh sampai bila-bila. Dia serik! Lebih baik dia cabut lari. Dia kembali bukan untuk mencari cinta. Semuanya gara-gara lelaki bernama Nasrul. Kerana lelaki ini, dia terbang pulang selepas dua tahun menyepi di luar negara. Ada urusan yang perlu dia selesaikan. Ada hutang yang perlu dituntut. “Dah takde perempuan lain ke kat dunia ni, bang? Kenapa mesti dia yang jadi bakal isteri abang?” – Nurhana Tetapi hati Nasrul begitu keras sehingga Nurhana menemui jalan buntu. Dia tiada pilihan selain meminta pertolongan Haznik. “Na jangan mengarut!” – Nasrul Mahukah Haznik, jejaka yang penuh dengan misteri itu memenuhi permintaan karut Nurhana? Apakah permintaan karut itu? Siapa pula Suraya dalam hidup Haznik? Tragedi demi tragedi. Siapakah dalangnya? Mampukah dua hati bersatu, menjejaki cinta yang berlari menjauh?Sejauh mana berlari, mampukah hati menipu diri?

Reviews

Write your review

Recommended