array(5) {
  ["library"]=>
  string(6) "0.0000"
  ["result"]=>
  string(6) "0.0022"
  ["book"]=>
  string(6) "0.0048"
  ["slice"]=>
  string(6) "0.0000"
  ["all"]=>
  string(6) "0.0070"
}
CIK SOMBONG BALIK GHOMBAU | Cici Aida | Ilham Santai Enterprise | 978-967-16772-1-6 | E-Sentral Ebook Portal

CIK SOMBONG BALIK GHOMBAU by Cici Aida

CIK SOMBONG BALIK GHOMBAU by Cici Aida from  in  category
Privacy Policy
Read using
(price excluding 0% GST)
Author: Cici Aida
Category: Romance
ISBN: 978-967-16772-1-6
File Size: 0.67 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(price excluding 0% GST)

Synopsis

“Pacat? Apa tu?”- IRA HARISYA “Alah, rumput yang menjalar kat tepi-tepi tandas tu.” - HANS Ada tiga perkara yang buat Ira Harisya benci balik Ghombau. Pacat a.k.a sepupu Lintah Tahi lembu. Pisang. Berdepan pula dengan ibu-ibu saudara Hans yang logahtnya pekat semacam. Dah datang kampung orang, kena faham-faham sendirilah bila dengar mereka bercakap. “Bini kau mano? Sonyap yo dori tadi tak nampak muko. Terbungkang ko?”- MAK NGAH Ini spesis mak cik biasa-biasa dan boleh di bawa berbincang. “Bini kau ni jobo yo lobeh. Buek kojo sumo tak ghoti. Minta tolong sikit nak bekiro.” MAK TEH Tapi yang ini terlebih tenaga membebel. Silap hari bulan, boleh mengucap Hans nak memulihkan keadaan. Masalah besarnya lagi, benarkah Hans ada skandal dengan sepupu sendiri? “Nurul bila lagi?” - HANS “Maksud abang?” - NURUL “Alah, yang gitu-gitu tu.” - HANS Amboi soalan Hans! Sakitnya tuh disini. Meningkat terus suhu cemburu Ira Harisya buat dirinya nak meletop jadi ikan buntal. Tak pernah tak sayang. Pada Hans, Ira Harisyalah kebahagiaannya. Ada pun kekurangan di antara mereka, bukan penghalang untuk terus bersama. “Kebaikan itu tak kan terganti dengan wang ringgit. Biarlah segunung emas sekali pun, ianya tak sama dengan kata maaf.”- HANS Indahnya Ramadhan kita kali ini.

Reviews

Write your review

Recommended