array(5) {
  ["library"]=>
  string(6) "0.0000"
  ["result"]=>
  string(6) "0.0030"
  ["book"]=>
  string(6) "0.0055"
  ["slice"]=>
  string(6) "0.0000"
  ["all"]=>
  string(6) "0.0085"
}
Hanya Kamu Johanna | Dilla Ahmad | Penerbitan Anaasa PLT | 9789670870083 | E-Sentral Ebook Portal

Hanya Kamu Johanna by Dilla Ahmad

Hanya Kamu Johanna by Dilla Ahmad from  in  category
Privacy Policy
Read using
(price excluding 0% GST)
Author: Dilla Ahmad
Category: General Novel
ISBN: 9789670870083
File Size: 0.99 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(price excluding 0% GST)

Synopsis

“Pasti ada sesuatu perkara yang awak buat sampai umi hantar awak ke mari, kan??” – Syed Harraz "Saya dah bunuh seseorang!"- Johanna Pertama kali bertentang mata dengan Johanna, Syed Harraz tidak suka dengan imej gadis itu. Dari atas sampai ke bawah, semuanya hitam. Gothic. Itulah gaya yang dibawa oleh Johanna. Tak pernah ada perempuan yang tak menggedik bila bersama dengannya. Semua akan menempel wajah kacak Syed Harraz. Tapi yang ini, sedikit pun tidak menunjukkan minat kepadanya. Namun, bila adanya Johanna, hidupnya tidak lagi sunyi. Gadis itu merubah rutinnya. Bagi Johanna pula, hadirnya bukan untuk memikat sesiapa. Jauh sekali Syed Harraz Hussain. Siapa sangka, dia boleh berkawan baik dengan lelaki senyum senget itu. “Nak ke mana tu?”- Syed Harraz “Nak sambung kerja gualah, bro!”- Johanna “Aik? Layanlah aku makan dulu. Aku sorang-sorang aje makan ni.”- Syed Harraz “Lu tu bukan suami gua, bro... Nak kena layan bagai!” - Johanna Setiap kali panahan mata bundar itu tepat memandangnya, jantung Syed Harraz berdegup laju. Hati mula memainkan tempo. Dunia ini ana yang punya! Tapi, bila bila si abang suarakan rasa suka pada Johanna, jantung pula berhenti berdetak. Nafas seakan sudah tersekat. Senyuman si abang meluluhkan perasaan. Syed Harraz hanya mampu berdiam. Dia hanya mampu melihat. Kepada Johanna disampaikan pesan. Kerana cinta ini tidak memandang siapa aku dan siapa kamu! “Pasti ada sesuatu perkara yang awak buat sampai umi hantar awak ke mari, kan??” – Syed Harraz "Saya dah bunuh seseorang!"- Johanna Pertama kali bertentang mata dengan Johanna, Syed Harraz tidak suka dengan imej gadis itu. Dari atas sampai ke bawah, semuanya hitam. Gothic. Itulah gaya yang dibawa oleh Johanna. Tak pernah ada perempuan yang tak menggedik bila bersama dengannya. Semua akan menempel wajah kacak Syed Harraz. Tapi yang ini, sedikit pun tidak menunjukkan minat kepadanya. Namun, bila adanya Johanna, hidupnya tidak lagi sunyi. Gadis itu merubah rutinnya. Bagi Johanna pula, hadirnya bukan untuk memikat sesiapa. Jauh sekali Syed Harraz Hussain. Siapa sangka, dia boleh berkawan baik dengan lelaki senyum senget itu. “Nak ke mana tu?”- Syed Harraz “Nak sambung kerja gualah, bro!”- Johanna “Aik? Layanlah aku makan dulu. Aku sorang-sorang aje makan ni.”- Syed Harraz “Lu tu bukan suami gua, bro... Nak kena layan bagai!” - Johanna Setiap kali panahan mata bundar itu tepat memandangnya, jantung Syed Harraz berdegup laju. Hati mula memainkan tempo. Dunia ini ana yang punya! Tapi, bila bila si abang suarakan rasa suka pada Johanna, jantung pula berhenti berdetak. Nafas seakan sudah tersekat. Senyuman si abang meluluhkan perasaan. Syed Harraz hanya mampu berdiam. Dia hanya mampu melihat. Kepada Johanna disampaikan pesan. Kerana cinta ini tidak memandang siapa aku dan siapa kamu!

Reviews

Write your review

Recommended