Menantu Untuk Mak Piah by WIDADAMSYAR

Menantu Untuk Mak Piah by WIDADAMSYAR from  in  category
Read using
(price excluding 0% GST)
Author: WIDADAMSYAR
Category: Romance
ISBN: 978-967-17729-0-4
File Size: 9.14 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(price excluding 0% GST)

Synopsis

Ahmad Fahim. Hidup dia sudah cukup bahagia bersama Mak Piah tersayang. Namun lain pula dengan si emak. Mahu sangat anaknya punya isteri dan hidup bahagia. Sampaikan Mak Piah sendiri yang mahu menolong si anak mencari jodoh. Fahim menolak. Dengan alasan, dia sendiri yang akan mencari si pemilik hati. Bila dah jumpa yang dicari, ada pula halangan dari si emak. "Kamu pilih... Seri atau mak?" – Mak Piah "Kenapa mak buat abang macam ni? Abang tak boleh, mak... Tak boleh..." – Ahmad Fahim Mampukah Ahmad Fahim memilih antara dua, sedangkan senyuman milik Seri Annur telah membuatkan tulang rusuknya bergetar hebat. "Abang tahu yang abang tak baik mana. Tapi abang nak mak tahu, doa dan restu dari mak menjadikan abang lelaki yang baik. Abang tak harapkan benda lain dah. Abang cuma harapkan doa mak aje. Mak izinkan, ya?" – Ahmad Fahim Selama mana Mak Piah ada, selama itulah dia memerlukan doa dan restu dari seorang yang bergelar emak. Kerana bagi Ahmad Fahim, itulah yang paling bermakna dalam hidup dia.

Reviews

yeaahaaa
by Siti Rahman on December 17, 2019

besttt...cite yg santai.x sesakkan kepala.konflik pn xde.i likeee

Simple Tapi Ada Pengajaran
by Mazlen binti Mohamad on December 26, 2019

Best...! Terhibur dgn mak piah...over kalah citer hindustan anak beranak ni...mcm biasa cerita widad lurus tanpa simpang siur...simple2 pun byk jugak pengajaran dan nasihat dlm ni....

Menantu Untuk Mak Piah
by Nurul Syafiqa Binti Azhari on January 09, 2020

Best sangat cerita ni. Suka tengok gelagat mak piah yang suka membebel dekat anaknya tu Hahahhaha.

menantu untuk mak piah
by Zarin Ahmad on March 01, 2020

best

menantu utk mak piah
by shalena ismail on April 20, 2020

terbaik

the cute reader
by Alyani Nazirah Mat Nasib on May 10, 2020

best giler cumil jer

boring di hujung2
by sriyanti abdullah on September 06, 2020

mula2 ok... best ja baca santai2. Lama2 macam boring pulak. Melalut dah jadi. Kalau cerpen ok la mcm ni.

Write your review

Recommended