Encik Doktor Hati Kering by Rinsya Chasiani

Encik Doktor Hati Kering by Rinsya Chasiani from  in  category
Read using
(price excluding 0% GST)
Author: Rinsya Chasiani
ISBN: E9789671794692
File Size: 0.80 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(price excluding 0% GST)

Synopsis

SINOPSIS Encik Doktor Hati Kering

Reviews

Encik Doktor Hati Kering
by afizalina binti kadir on May 22, 2020

Best..menarik..tapi sekejap sangat ceritanya..tak puas membaca.

Encik Doktor Hati Kering
by Nurul ulya on June 05, 2020

terbaik..5 star....

Encik Doktor Hati Kering
by qaisaraqistina on July 14, 2020

Nak lagiiiiii. Tak puass bacaa. Harap penulis tulis lagi versi next :)

Encik Doktor Hati Kering
by Ixora Riana on November 17, 2020

Lama dah baca ebook ni sebelum ebook ni masuk eSentral lg. Rasa kagum dan terharu jugak dgn petugas² kesihatan yg bersusah payah berkhidmat musim Covid ni. Bukan semua org sanggup berkorban begitu.. kn? Ermm review mcm takde kaitan dgn jalan cerita la pulak. haha. Ebook ni best tapi takleh lawan shortstory Isteri Mr Chen kt wattpad lg. That's my fav so far. IMC lg triple hati kering punya doktor tu. Emosi sungguh bila baca. haha. Menariknya ebook Rinsya Chasiani ni ada part trivia selepas tamat kisah Nadhim dan Nas Iman. Kalau takde part trivia, kita tentu takkan tau p.o.v Dr Nadhim dan akan tuduh dia mmg hati kering dgn Nas Iman. Sesiapa yg cari bahan bacaan yg relate dgn isu semasa, boleh la baca EDHK ni. InsyaAllah korang akan lebih menghargai nikmat sihat dan bebas dari virus covid. huhu.

Write your review

Recommended