Dia Jejaka Eksklusif

Dia Jejaka Eksklusif

RM 16.00

ISBN:

e9789675289897

Categories:

General Novel
Romance

File Size

1.32 MB

Format

epub

Language

BM

Release Year

2020
Favorite (7)

Publisher

Intensmart

Synopsis

Edisi E-book : 2020 “Mak tak kira, Mukriez! Kamu pergi jumpa jugak calon yang ke 51 yang mak aturkan ni.” – Puan Rahmah

BERMULALAH dilema Mukriez Akmal atau Mark apabila diajukan calon-calon pilihan emaknya.

CALON 51!

“I’m actually not really interested with arranged marriage but looking at you now, makes me think twice to refuse.” Speaking London la pulak minah ni... Mark cuma senyum sinis. Tahu dah. Dia handsome! Tolonglah cakap tentang benda lain, benda ni dia dah lama tahu. Mark berfikiran nakal.

“Dengan senyuman awak. Wow! I’m melting! Awak memang pendiam ya?

Senyum je dari tadi. So sweet!”

Urgh! Aku senyum sinis la! Makin menyampah pulak Mark tengok calon 51 ini.

JEJAKA itu misteri. Namun ketaatan Mark terhadap Puan Rahmah buat paratus kebaikan calon suami Nurul Iris itu sentiasa bertingkat tanpa dia ketahui siapa Mark sebenarnya.

Awak datang macam lanun. Awak pergi macam hujan. Awak tawan hati saya gaya lanun. Awak tinggalkan hati saya dengan pelangi lepas hujan. – Iris

Macam mana dia nak sedia? Sampai bila-bila pun dia tak sedia. Walaupun dia bekerja sebagai peguam, tetap hakikatnya dia pernah menjadi seorang pembunuh! – Mark

MAMPUKAH mereka bersatu? Garapan Cik Bawang tetap kekal sempoi, ada hala tuju, tak kering gusi tanpa melupakan ilmu akhirat.