Kau Tetap Milikku by nurnifayu

Kau Tetap Milikku by nurnifayu from  in  category
Privacy Policy
Read using
(price excluding 0% GST)
Author: nurnifayu
Category: Teen Novel
ISBN: 9789671860908
File Size: 0.29 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(price excluding 0% GST)

Synopsis

Apabila Fatin Nadia iaitu seorang gadis periang jatuh cinta dengan lelaki beku. Firhad Isyraf. Dia bukan sahaja lelaki beku malah dia seperti ustaz. Langsung tidak minat tentang perkara-perkara yang boleh mendatangkan dosa. "Kau tak boleh nak paksa dia untuk cintakan diri kau Fatin". Sudah beracapkali dia nasihatkan rakannya itu. Tetapi hampehhh. Masuk telinga kanan keluar telinga kiri. "Tapi, aku tak boleh hidup tanpa dia". Perlahan sahaja suara Fatin. Hanya Tuhan sajalah yang tahu perasaan ketika itu. "Kau kena cuba Fatin, kau tak boleh macam ni. Menangis macam ni. Kau kena sedar yang dia langsung takde hati dekat mana-mana perempuan termasuklah kau". Sejurus berkata begitu terus sahaja Ayuni bangun dan meninggalkan Fatin di situ keseorangan. ********** "Betul ke awak langsung takde perasaan dekat saya ?". tanya Fatin Nadia dengan perasaan yang gugup. "Yuppp, tolong la lepasni berhenti kacau aku. Aku tak suka. Ingat sikit kau tu perempuan. Jaga batas". Bidas Firhad Isyraf senada. ******** Hanya disebabkan satu perkara, Fatin Nadia terus membenci Firhad Isyraf. "Saya tak sepatutnya berjumpa lelaki yang macam awak. Bodohnya saya dulu sebab pernah tersuka awak. Now, saya akan pergi dari hidup awak macam yang awak nak. Sorry sebab selalu ganggu awak. Asalamualaikum". Terus sahaja Fatin Nadia mengambil begnya lalu dia dengan segera beredar dari situ. "Apa aku dah buat ni ?". Rambut ditarik kebelakang. Nafas dihela kasar. Menyesal dengan perbuatannya itu. Dia telah mengguris hati seorang wanita yang telah berjaya mengetuk sedikit pintu hatinya. Tetapi dia ego. Ego telah menghalang segala-galanya.

Reviews

Write your review

Recommended