Cinta Seperti Dulu

Cinta Seperti Dulu

RM 20.00

ISBN:

978967189940

Categories:

General Novel
Romance

File Size

1.06 MB

Format

epub

Language

BM

Release Year

2021
Favorite (5)

Author

N.Habibah

Publisher

N.Habibah

Synopsis

Cyrena Rosealla - Telah membenci bekas kekasihnya kerana telah menghilangkan diri tanpa khabar dan pesan. Kejadian tiga tahun yang lalu tanpa sedar telah meruntuhkan hubungan mereka. Sekaligus hubungan pertunangan mereka telah diputuskan oleh Cyrena sendiri.

 

Do Kyungjae - Merupakan salah seorang ahli kumpulan KNIGHT yang sedang terkenal di seluruh pelosok dunia. Namun malangnya 3 tahun lalu, sebuah kemalangan telah menimpa kumpulan tersebut. Akibatnya Kyungjae kehilangan separuh daripada memorinya. Termasuk kenangan indahnya bersama Cyrena.

 

3 tahun berlalu,

 

Kyungjae dan Cyrena dipertemukan kembali. Namun keadaannya tidak sama seperti dulu. Kyungjae harus berjuang kembali demi cintanya. Dia mahu cintanya mekar seperti dulu. Namun keegoan Cyrena begitu keras untuk diruntuhkan. Sehinggalah satu kejadian yang tidak di duga telah berlaku kepada Kyungjae.

 

Menyedari kesilapannya merosakkan segala, Cyrena mengambil keputusan untuk kembali ke kampung halamannya. Tanpa diketahui, kejadian tersebut telah mengembalikan ingatan Kyungjae sepenuhnya.

 

Adakah Kyungjae & Cyrena kembali mencintai seperti dahulu?

 

"Rena... Oppa minta maaf kerana selama ini tidak memberi khabar kepada awak. Semua ini berlaku tiba-tiba. Oppa sendiri tak mengingati sesiapa kecuali ahli Knight." - Do Kyungjae

 

"Ah... sudahlah oppa. Hati saya bukannya mainan. Saya pun ada perasaan. Oppa tak tahu bagaimana perasaan saya selama 3 tahun ini. Saya rindukan oppa tapi satu pesan pun saya tak dapat." - Cyrena Rosealla