Encik Separuh Jiwa

Encik Separuh Jiwa

RM 10.00

ISBN:

978-967-25925-0-1

Categories:

Romance

File Size

2.25 MB

Format

epub

Language

BM

Release Year

2021
Favorite (5)

Synopsis

[ EDISI EBOOK ] Siapa sangka, ketika hati benar-benar dikecewakan, Tuhan membuka jalan untuk cinta yang baru. Tuhan beri apa yang kita perlu, tapi bukan apa yang kita mahu. Namira Rasyifah, ditinggalkan oleh Rizal, kekasihnya ketika hampir kepada hari untuk mengikat tali pertunangan. Hati mana yang tidak kecewa? Kecewa dan sakit hatinya membawa kepada pergaduhannya dengan seorang lelaki ketika mahu beratur membeli tiket LRT.

Amirul Nazmi, kecewa kerana tunangnya meminta pertunangan mereka diputuskan. Amir yang tidak mahu melepaskan Elia sedaya upaya cuba menarik semula perhatian tunangnya itu. Amir tidak rela untuk berpisah dengan pengarang jantungnya. Kerana terlalu sayangkan Elia, hanya kerana Elia, Amir sanggup memaki perempuan lain tanpa sedikitpun perasaan hormat. Di stesen LRT itu menjadi saksi Amir menerima tamparan dari seorang gadis kerana biadap.

Encik Separuh Jiwa itu datangnya berpakej. Dia datang dengan cinta dan keikhlasan. Tak perlu dicari, tapi dia yang datang mencari. Follow the flow! - Nami.

Cinta seorang wanita diukur disaat lelaki itu tidak punya apa-apa, cinta seorang lelaki itu pula diukur disaat lelaki itu punya segala-galanya! - Amir