SIRHAN LUTFI : CINTA YANG KAU JAUHI

SIRHAN LUTFI : CINTA YANG KAU JAUHI

RM 15.00

ISBN:

978-967-25809-1-1

Categories:

Chick-Lit
General Novel
Romance

File Size

0.79 MB

Format

epub

Language

BM

Release Year

2022
Favorite (2)

Synopsis

Menjadi PA kepada Sirhan, hidup Naaila tak pernah senang dan aman. Sering kali dia menjadi mangsa usikan bos sengalnya itu. Pantang nampak dia senang sikit, mulalah Sirhan akan kenakan dia.

 

Nak berhenti kerja, Naaila tidak sanggup memandangkan zaman sekarang susah untuk mendapatkan kerja. Kesudahannya terpaksa juga dia kekal menjadi PA Sirhan dan sabar melayan usikan bos sengalnya itu.

 

“Tolong kemaskan meja tu untuk I. Thank you.– Sirhan Lutfi

 

“Tuan sengaja nak kenakan saya ke?” – Naaila Sakina.

 

“Bayar bil ni. Belanja I malam ni. Okey?”– Sirhan Lutfi  

 

“Tuan!” – Naaila Sakina

 

 Satu kejadian yang berlaku pada Naaila semasa mereka berdua di Melaka, membawa kepada satu luahan hati yang Naaila tidak pernah sangka sama sekali. Nak bercinta?  Perkara itu  tidak akan sesekali berlaku bila Sirhan sendiri yang menolak untuk ada hubungan cinta dengan mana-mana perempuan.

 

“Tuan apa?” – Naaila Sakina

 

“I think I like you. But I takkan minta apa-apa dari you. Termasuk minta you jadi teman wanita I.” – Sirhan Lutfi.

 

Namun dapatkah Sirhan terus tetap dengan pendirian lelaki itu sendiri saat nyawa Naaila mula diancam bahaya? Dapatkah Sirhan terus menafikan perasaan dia saat diri Naaila mula menjadi taruhan?

 

“I tak nak keruhkan keadaan. You sendiri yang tak bagi I jaga you sebab kita berdua tak ada apa-apa hubungan. Then let me be your lover supaya I boleh jaga you.” – Sirhan Lutfi.