Ex-KingQueen Sexy

Ex-KingQueen Sexy

RM 17.00

ISBN:

ex-kingqueen-sexy

Categories:

General Novel
Romance

File Size

5.79 MB

Format

epub

Language

BM

Release Year

2022
Favorite (1)

Synopsis

Kata orang, lelaki, semakin meningkat usia, semakin kacak, bergaya dan tinggi sahamnya. Wanita pula, semakin meningkat usia, semakin berkedut di wajah, bertambah lemak-lemak di badan dan hilang seri kecantikannya. 

Kerana itu, Marsha Inara AKA Marseille 45 tahun tersangat menjaga wajah dan badannya agar kekal anggun dan langsing walaupun dipanggil andartu kerana heronya adalah lelaki 48 tahun yang masih kacak dan hot! Tetapi Marsha tidak menyangka, dia diburu oleh ramai lelaki kerana mahukan hatinya. Milan, anak daranya menjadi penjaga dan pelindung Marsha dari lelaki-lelaki itu kerana hanya daddynya saja yang boleh dapat mummynya. 

“I’m good enough doing my job, daddy! Milan pengawal peribadi Marseille!” - Milan

Pak long Rahman juga sudah berlapis-lapis muka menolak pinangan untuk anak saudaranya itu bila tahu Marsha hanya setia pada lelaki Itali itu saja. 

“Genap 20 tahun, Marsha mencintai dia. Genap 15 tahun Marsha tunggu dia. Dan Marsha akan tetap tunggu dia sampai dia bebas, pak long.” - Marsha Inara

“Dia dah bebas, Marsha.” - Rahman

“Mummy, daddy dah bebas.” - Milan

Akhirnya penantian Marsha membuahkan hasilnya. Marsha terbang ke Itali untuk menjadi Saidatina Khatijah yang melamar Rasulullah SAW. 

“I tak ada kerja, tak ada duit dan harta. Tak ada orang nak terima bekas banduan macam I. Macam mana I nak sara you dan penuhi semua keperluan mewah you, kalau you kahwin dengan I?” - Demario Alexander.

“It’s easy, Rio. Be my business partnert. I tahu you masih ganas dalam berbusiness walaupun bukan dalam bidang itu lagi. Taring you belum hilang lagi. Then, you boleh sara hidup I.” - Marsha Inara.

Setelah 15 tahun berlalu, akhirnya Marsha menjadi milik Demario Alexander secara sah di sisi Islam di Itali, tanpa seorang pun di Malaysia tahu. 

“Ingat, apa yang aku dah ajar kau dulu. Rasuah, arak, dadah, senjata api, itu haram dan satu pekerjaan yang tidak halal. Aku nak kau bagi anak saudara aku makan dari sumber yang halal.” - Rahman.

Kemunculan lelaki Itali di sisi Marsha sudah tentu mengejutkan semua orang hingga timbul macam-macam cerita tidak enak didengar. Seorang demi seorang patah hati setelah mengetahuinya. Bagaimanapun ada juga yang berani menaruh dendam dan menguji kesabaran Ex-King of Red Lion itu. Mereka mula mengaturkan rancangan untuk mendapatkan isterinya. 

Tatkala apa yang dihajati tidak lagi boleh digapai, kemuncaknya nyawa Milan berani dibuat main-main. Marsha Inara tidak lagi mahu berlembut. Begitu juga dengan Demario Alexander yang sudah bagi banyak peluang. Kali ini tidak lagi. 

“Aku, Marseille, The Ex-Queen of Red Lion yang kejam!”

“Kerana aku adalah The Ex-King of Red Lion yang baru!”

Semua pengakhirannya bakal terjawap dalam Ex-KingQueen Sexy.