Ustaz Pink!

Ustaz Pink!

RM 17.50

ISBN:

978-967-446-019-8

Categories:

General Novel
Romance

File Size

2.91 MB

Format

epub

Language

BM

Release Year

2022
Favorite (2)

Synopsis

Satu pertemuan bersejarah telah berlaku. Disebabkannya, Zahra menggelar Arif, pensyarahnya yang memiliki wajah ala-ala Eun Shi Kyung, sebagai Ustaz Pink. Walhal pensyarahnya itu bukan penggemar warna girly pun. Lain pula bagi Arif apabila hatinya sentiasa tertarik dengan gelagat gadis itu. Comel, perkataan yang sentiasa bermain di benaknya apabila berbalah dengan gadis itu.

“Apa kot-kot. Bangun lambat mana ada kot-kot. I don’t want to hear any excuses anymore. Saya bagi denda.” - ARIF si cool memanjang.

Setiap pertembungan membuatkan kedua-duanya bagaikan ada chemistry. Seperti molekul O2. Akhirnya daripada musuh bertukar menjadi kawan, boleh ke bertukar menjadi cinta sejati? Boleh ke mereka hidup bersama sebagai suami isteri? Kalau dah tertulis di dalam Lohmahfuz bahawa Zahra akan dijodohkan dengan Ustaz Pink juga, makanya tiada siapa pun yang mampu menghalangnya.

“Hoi! Shiela! Kau nak aku cili-cili mulut kau tu ke? Punya sedap kau cakap aku suka Ustaz Pink tu!” - ZAHRA si gelabah tak bertempat.