Perjanjian Hati

Perjanjian Hati

RM 15.00

ISBN:

978-629-96950-1-1

Categories:

General Novel
Romance

File Size

0.88 MB

Format

epub

Language

BM

Release Year

2022
Favorite (3)

Synopsis

Trio Perjanjian

#2 - Perjanjian Hati

Sharifah Dhia telah di‘kidnap’ oleh Mr. Bos dan dipaksa untuk tinggal di penthouse mewah milik Mr. Bos. Menjadi perempuan simpanan dan berada 24/7 dalam naungan lelaki penuh jambang itu bukan kerelaannya. Langsung! Namun, berbeza pula dengan Mr. Bos. Dia perlu menundukkan ego si errand girl. Entah di mana silapnya, hati Mr. Bos telah terpalit bunga-bunga cinta yang disebarkan oleh wanita itu. Ah, hatinya dicuit bahagia!

“Then, be my wife, Sharifah Dhia. Jet’aime a’la folie. I’m so madly in love with you!” Desahan lelaki berjambang itu tidak berkesudahan. Sumpah Sharifah Dhia geli dengan ayat manis lelaki itu! Manis leting.

“Over my dead body!” Mendongkol marah Sharifah Dhia kepada Mr. Bos.

Namun, alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan. Bagi Sharifah Dhia dia benar-benar mahu mengetahui rahsia yang cuba disimpan kemas oleh Mr. Bos. Sisi gelap lelaki misteri itu satu demi satu berjaya terungkai di hadapannya.

Apakah yang terjadi selanjutnya? Berjayakah Sharifah Dhia keluar daripada belenggu seorang errand girl kepada Mr. Bos? Entah di mana silapnya, perjanjian hati antara mereka menimbulkan pelbagai rasa yang meruntun-runtun untuk segalanya. Sama-sama kita telusuri rahsianya dalam Perjanjian Hati antara Mr. Bos-errand girl.