Tea Series : Sweet

Tea Series : Sweet

RM 25.00

ISBN:

978-629-99599-1-5

Categories:

Romance

File Size

23.14 MB

Format

epub

Language

BM

Release Year

2024
Favorite (1)

Synopsis

YOU ARE MY CUP OF TEA: Norzailina Nordin

Ini bukan lagi rezeki tak salah alamat, tapi cinta tak salah hati. Aduhai, debaran Izmira bagaikan tiada penghujungnya. Parah! Perasaan bukan boleh dibawa berbincang. Wahai jejaka kayangan dambaan hati, layakkah diri ini dicintai? Atau ini sekadar igauan di siang hari?

 

MY SECRET TEA: Eka Fahara

Emir adalah kenangan yang sukar Miya lepaskan. Tiada ungkapan yang mampu menyembuhkan hati. Tiada aras yang boleh menyatukan mereka kembali. Zarul pula percaya jika memang Miya jodohnya, hanya takdir mampu memisahkan mereka.

 

LOVE ME TEA: Damya Hanna

Dalam mencapai cita-cita, Izzati ditakdirkan bertemu dengan Nuh Ilham. Mereka berkongsi nasib yang hampir serupa. Saat hati mula terusik, sukarnya bibir mahu melafazkan kata-kata cinta. Mungkinkah ada bahagia yang menanti mereka di penghujung jalan? Atau ada hati yang bakal terluka akibat takdir yang telah ditentukan?

 

SPILL THE TEA!: Weeda Airiza

Lily harus memilih. Ekhwan yang manly dan egoistik, atau Yusuf yang soft hearted dan caring? "Ah, tak faham aku dengan lelaki. Sekejap aku rasa macam tak disayangi, sekejap lagi aku rasa oh betul, you're in love with me!"

 

MY FAVOURITE T: Aisya Sofea

Dia tahu aku keluar dengan Jalil, tetapi kenapa dia langsung tidak marah? Sedikit pun tidak cemburu. Beginikah cara sayangnya terhadapku? Aku mahu dia cemburu. Aku mahu dia marah. Sebab dia suami. Sebab cemburu itu tanda sayang. Marah juga tanda sayang.