Isteri Tuan Ihsan by Sara Kyoko

Isteri Tuan Ihsan by Sara Kyoko from  in  category
Read using
(price excluding 0% GST)
Author: Sara Kyoko
Category: Romance
ISBN: 978-967-0907-04-8
File Size: 1.20 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(price excluding 0% GST)

Sinopsis

Cinta tak kenal siapa... Kalau cinta itu kenal siapa mangsanya, tidak mungkin diva sengal ini jatuh cinta dengan si pakcik tua! Seroja Irdina, si gadis peminat K Pop. Hidupnya tampak mudah. Siang dia seorang pelajar universiti. Malam... dialah diva berkasut tumit tinggi 6 inci. Berbusana moden bak artis Hollywood dan bertas tangan berjenama. Bergaya dan dunianya penuh warna-warni. Namun, tidak siapa yang tahu perang di jiwanya. Tuan Ihsan, si kaya-raya yang terlajak usia. Hidupnya bergelumang dengan kisah lama yang penuh duka. Duka itu akhirnya menjadi kepompong menyaluti diri, menghindar hati untuk jatuh cinta lagi. Dunianya hanya ada warna hitam dan putih. Putih untuk, YA. Hitam untuk, TIDAK. Harta dan kejayaan yang dimiliki, malangnya tidak mampu menafikan jiwanya. Sekeping wasiat dan satu amanah menjadi titik pertemuan antara dua insan yang berbeza... “Sentuh sikit pun nak marah... atau, you takut tergoda?” – Seroja Irdina “Excuse me? You called that godaan? Don’t flatter yourself missy!” – Tuan Ihsan Apabila dua dunia bertembung, mampukah si diva sengal semarakkan warna-warni cinta ke atas kanvas hitam dan putih hati si pak cik tua? “You ingat I tak berani nak lawan cakap you, eh? Oh! You silap besar!” – Seroja Irdina “We’ll see. You lawanlah cakap I. Kita tengok apa akan jadi. Mungkin you benar–benar nak tahu apa yang I boleh buat, kan?” – Tuan Ihsan Mampukah satu persoalan mudah dijawab si pak cik tua kalau maruah seorang Seroja perlu dibela? “Seroja, dengar sini. You lebih dari semua itu. You’re very special and dear to me, but...” – Tuan Ihsan “Tapi? Tapi, apa? Jujur dengan I... You sayang I, tak? You cinta I, tak? You nak kahwin dengan I, tak?” - Seroja Irdina Dan dapatkan Seroja Irdina mendakap jawatan idaman menjadi hak milik kekalnya?

Reviews

awesome
by nurul on June 12, 2016

best. keep writing

Very addictive storyline
by Rose Luciana on July 01, 2016

How they met, how they fall in love, the obsession, the jealousy, the happy ending(spoiler alert, is just how I pictured it to be! I love the way the storyline makes me keep wanting to read more. And now I'm sad that I finished it in such a short period of time. A MUST READ.

5 bintang!!
by Niess Aziz on August 23, 2016

cinta tak kenal siapa!Beza umur 20+ antara Tuan Ihsan dan Seroja Irdina tak menghalang perasaan cinta tu. Kelakar, sedih, romantik, gembira semua ada dalam novel ni!!Saya suka karya Sara Kyoko!!!

whoa
by Shahirah Sarah binti Ruslan Henry on December 08, 2016

seronok!!

Best
by Sheikha Echa Putri on January 10, 2017

I'm from Indonesia... Kalaulah nak dibandingkan dengan tuliaan novel kat sini... memanglah jauuh.. tp entah kenapa yg I suke sangat dengan buku ni... sweet...

good
by Adrienne on May 18, 2017

novel ini sang at bagus

very sweet
by on October 30, 2017

tambah 5star..

Write your review

Recommended